|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KÜBRA KARAKAYA ÖZYER
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-Posta Adresi
|
:
|
karakayakubra@gmail.com
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
Telefon (İş)
|
:
|
-
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
Telefon (Cep)
|
:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Osmangazi üniversitesi eğitim fakültesi 400
nolu oda
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenim
Bilgisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bütünleşik
Doktora
|
|
ESKİŞEHİR
OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİMDE ARAŞTIRMA
YÖNTEMLERİ VE İSTATİSTİK (BÜTÜNLEŞİK) (DR)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
2015
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Tez adı: nicel veri analizi için elektronik
performans destek sisteminin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi (2019) Tez
Danışmanı:(ZEKİ YILDIZ)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
University of
North Carolina at Chapel Hill
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
1/2014
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
Tez adı: DEVELOPMENTAL LEVEL AND GENDER EFFECTS
ON COMPUTERIZED TOEFL ACCEPTANCE (2014) Tez Danışmanı:(Gregory Cizek)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
GAZİ
ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
2003
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
1/Haziran/2008
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
ARAŞTIRMA
GÖREVLİSİ
|
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM
FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM
DALI)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
2014
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eserler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Uluslararası
hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA (2019). Sosyal Etki ve Öz yeterlilik Algısının
Dokunmatik Ekranlı Akıllı Cihazları Kabullenişe Etkisi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal
Bilimler Dergisi (Yayın No: 5094151)
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
1.
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEÇKİN KAPUCU MUNİSE,KARAKAYA ÖZYER
KÜBRA (2019). Secondary school
students’ self-assessment of design process: a study on scale development and
prediction by various variables.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES), 11(4),
1-15., Doi: http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2019.04.020 (Yayın No: 5171186)
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
2.
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA,AKSU DÜNYA BEYZA
(2018). A Review of Structural
Equation Modeling Applications in Turkish Educational Science Literature,
2010-2015. International Journal of
Research in Education and Science (Yayın No: 4995935)
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
3.
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
B.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında
(proceedings) basılan bildiriler :
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
ÇELİKER ERCAN GÜLÇİN,KARAKAYA ÖZYER
KÜBRA (2017). Examination of the
practices at the Turkish language research and practice centre of a state
university in Turkey. 26th International
Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4080482)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
1.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
D.
Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA,YILDIZ ZEKİ
(2020). Country-of-origin and
International Students’ Motivation in Turkey: A Correspondence Analysis. kurumsal eğitimbilim (Kontrol No: 5489413)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
1.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
Altınsoy Fatma,KARAKAYA ÖZYER KÜBRA
(2018). Liseli Ergenlerde Okula
Aidiyet Duygusu: Umutsuzluk ve Yalnızlık ile İlişkileri. İlköğretim Online (Kontrol No: 4995934)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
2.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA (2018). Açıköğretim sistemindeki açık uçlu
soruların Çok Yüzeyli Rasch Modeli analizi yöntemiyle puanlanması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları
Dergisi (Kontrol No: 4995933)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
3.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA (2016). The Effect Of Enriched Learning Environment
To Turkish Geometry For International Students. Anatolian Journal of Education (Kontrol No:
5550997)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
4.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
2
|
|
Özgeçmiş
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KÜBRA KARAKAYA ÖZYER
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E-Posta Adresi
|
:
|
karakayakubra@gmail.com
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
Telefon (İş)
|
:
|
-
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
Telefon (Cep)
|
:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
Osmangazi üniversitesi eğitim fakültesi 400
nolu oda
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Öğrenim
Bilgisi
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bütünleşik
Doktora
|
|
ESKİŞEHİR
OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİMDE ARAŞTIRMA
YÖNTEMLERİ VE İSTATİSTİK (BÜTÜNLEŞİK) (DR)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
2015
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Tez adı: nicel veri analizi için elektronik
performans destek sisteminin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi (2019) Tez
Danışmanı:(ZEKİ YILDIZ)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yüksek Lisans
|
|
University of
North Carolina at Chapel Hill
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
1/2014
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
Tez adı: DEVELOPMENTAL LEVEL AND GENDER EFFECTS
ON COMPUTERIZED TOEFL ACCEPTANCE (2014) Tez Danışmanı:(Gregory Cizek)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lisans
|
|
GAZİ
ÜNİVERSİTESİ
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN
BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
2003
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
1/Haziran/2008
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Görevler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
ARAŞTIRMA
GÖREVLİSİ
|
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM
FAKÜLTESİ/EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ/EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM
DALI)
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
2014
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eserler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Uluslararası
hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA (2019). Sosyal Etki ve Öz yeterlilik Algısının
Dokunmatik Ekranlı Akıllı Cihazları Kabullenişe Etkisi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal
Bilimler Dergisi (Yayın No: 5094151)
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
1.
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SEÇKİN KAPUCU MUNİSE,KARAKAYA ÖZYER
KÜBRA (2019). Secondary school
students’ self-assessment of design process: a study on scale development and
prediction by various variables.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES), 11(4),
1-15., Doi: http://dx.doi.org/10.15345/iojes.2019.04.020 (Yayın No: 5171186)
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
2.
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA,AKSU DÜNYA BEYZA
(2018). A Review of Structural
Equation Modeling Applications in Turkish Educational Science Literature,
2010-2015. International Journal of
Research in Education and Science (Yayın No: 4995935)
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
3.
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
B.
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında
(proceedings) basılan bildiriler :
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
ÇELİKER ERCAN GÜLÇİN,KARAKAYA ÖZYER
KÜBRA (2017). Examination of the
practices at the Turkish language research and practice centre of a state
university in Turkey. 26th International
Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4080482)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
1.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
D.
Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA,YILDIZ ZEKİ
(2020). Country-of-origin and
International Students’ Motivation in Turkey: A Correspondence Analysis. kurumsal eğitimbilim (Kontrol No: 5489413)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
1.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
Altınsoy Fatma,KARAKAYA ÖZYER KÜBRA
(2018). Liseli Ergenlerde Okula
Aidiyet Duygusu: Umutsuzluk ve Yalnızlık ile İlişkileri. İlköğretim Online (Kontrol No: 4995934)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
2.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA (2018). Açıköğretim sistemindeki açık uçlu
soruların Çok Yüzeyli Rasch Modeli analizi yöntemiyle puanlanması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları
Dergisi (Kontrol No: 4995933)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
3.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
KARAKAYA ÖZYER KÜBRA (2016). The Effect Of Enriched Learning Environment
To Turkish Geometry For International Students. Anatolian Journal of Education (Kontrol No:
5550997)
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
4.
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
2
|
|